טקסי חג ומועד

אני עורכת מגוון של טקסי חג ומועד סביב לוח השנה העברי.
ישנן כאן כמה דוגמאות, אבל ניתן להזמין טקס לכל חג ומועד.

קבלות שבת

קבלת שבת היא טקס מעבר מששת ימי העשייה למנוחת השבת. טקסי קבלת השבת שאני עורכת, כמו כל הטקסים, מותאמים לקהל ולנסיבות, ומשלבים אלמנטים מהתרבות היהודית עם תפיסה הומניסטית.

דוגמאות לקבלות שבת מיוחדות שערכתי

הקודם
הבא

קבלת שבת בפולין

כשהיינו בפולין בחודש מאי 2016 ערכתי, יחד עם קבוצת סטודנטים, קבלת שבת לכ- 100 אנשים, כ- 35 חברי המשלחת והשאר – תושבי העיר סיינה בה התארחנו. קבלת השבת התקיימה בבית הכנסת הלבן, אותו שיפצו ומחזיקים תושבי העיר, שבה כבר אין יהודים. הטקס התקיים בשלוש שפות: עברית, אנגלית ופולנית. היה מרגש ביותר.
מצ”ב תמונות. תודה לרחל רביד על הצילום.

קבלת שבת רב תרבותית

כשהיינו בטרנסילבניה באפריל 2016 ערכתי, יחד עם קבוצת סטודנטיות, קבלת שבת. האירוע היה מיוחד כי הקבוצה שלנו הייתה מיוחדת, וכללה יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים. תודה לאיריס ברנע על הצילומים.

הקודם
הבא

הבדלה

הבדלה היא טקס המציין את סיומה של השבת והמעבר לימות החול. ההבדלה נעשית באמצעות אמירת ברכות ומעשים סמליים. טקסי ההבדלה שאני עורכת משלבים אלמנטים מסורתיים עם התאמה לקהל היעד ולנסיבות בהן נערך הטקס.

קראו כאן על טקס הבדלה שערכתי כשהייתי בארמניה במסע שטח לנשים של חברת “מאגמה”.

הקודם
הבא

הפרשת חלה

חנוכת בית

חנוכת הבית הוא טקס בו חוגגים את המעבר לדירה או לבית חדשים. כמו בכל הטקסים האחרים, אני בונה את הטקס תוך שילוב אלמנטים מסורתיים וחילוניים ומתוך הקשה לצורכי המשפחה העורכת את הטקס. לכן כל טקס הוא ייחודי. המשפחה שותפה פעילה ומעורבת בטקס.

הקודם
הבא

סדר ט”ו בשבט

סדר ט”ו בשבט – ינואר 2013
ערכתי את הסדר בבית אילדן בקריית מוצקין.

צרו קשר